Пошуковий запит: (<.>A=Твердохліб Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Твердохліб Т. С. Науково-педагогічні ідеї та діяльність викладачів київської духовної академії другої половини ХІХ – початку ХХ ст. як історико-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Т. С. Твердохліб // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_14 На основі аналізу значного масиву джерел визначено ступінь вивченості проблеми, розкрито витоки науково-педагогічних ідей викладачів Київської духовної академії досліджуваного періоду. Висвітлено науково-педагогічні ідеї педагогів академії, систематизовано відповідні ідеї в групи - виховні, дидактичні та школознавчі, з'ясовано внесок викладачів у педагогічну теорію. Узагальнено досвід діяльності викладачів Київської духовної академії у визначених хронологічних межах. З урахуванням суспільно-політичних умов розвитку Російської імперії, особливостей функціонування духовної академії, змісту діяльності педагогів вищого духовного навчального закладу науково обгрунтовано два етапи діяльності викладачів. Визначено основні шляхи творчого використання педагогічно цінних ідей і досвіду педагогів Київської духовної академії другої половини XIX - початку XX ст. за сучасних умов.
|
2. |
Твердохліб Т. С. Педагогічні погляди та діяльність М. Маккавейського [Електронний ресурс] / Т. С. Твердохліб // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 39. - С. 120-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_39_20
|
3. |
Твердохліб Т. С. Просвітницька діяльність викладачів Київської духовної академії (80-ті роки ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Т. С. Твердохліб // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 41. - С. 214-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_41_27 На основі аналізу педагогічної літератури, архівних матеріалів, документів, вміщених у періодичних виданнях, висвітлено зміст просвітницької діяльності викладачів Київської духовної академії. Розкрито реалізацію науково-педагогічних ідей у 1880-ті рр. – на початку ХХ ст., а саме: необхідності формування високодуховної особистості, професійного самовдосконалення й самоосвіти вчителів, гуманістичної орієнтації педагогів, організації та реформування шкільного навчання.На основе анализа педагогической литературы, архивных материалов, документов, содержащихся в периодических изданиях, освещено содержание просветительской деятельности преподавателей Киевской духовной академии. Раскрыта реализация научно-педагогических идей в 1880-е гг. – в начале ХХ ст., а именно: необходимость формирования высокодуховной личности, профессионального самосовершенствования и самообразования учителей, гуманистической ориентации педагогов, организации и реформирования школьного обучения.
|
4. |
Твердохліб Т. С. Ідея реформування школи в педагогічній спадщині викладачів Духовної Академії (друга половина ХІХ ст. – поч. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Т. С. Твердохліб // Теорія та методика навчання та виховання. - 2011. - Вип. 28. - С. 165-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2011_28_24
|
5. |
Твердохліб Т. С. Просвітницько-педагогічна діяльність П. Ліницького [Електронний ресурс] / Т. С. Твердохліб // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_10
|
6. |
Барінов Е. Ф. Механізми ініціації рецидиву хронічного обструктивного пієлонефриту [Електронний ресурс] / Е. Ф. Барінов, А. Н. Кравченко, Т. А. Твердохліб, А. О. Баликіна // Актуальні проблеми транспортної медицини: навколишнє середовище; професійне здоров’я; патологія. - 2014. - № 2(1). - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aptm_2014_2(1)__19
|
7. |
Барінов Е. Ф. Патогенез хронічного обструктивного пієлонефриту:реактивність тромбоцитів [Електронний ресурс] / Е. Ф. Барінов, А. М. Кравченко, Т. О. Твердохліб // Вісник Вінницького національного медичного університету. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 485-489. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvnmu_2014_18_2_38
|
8. |
Барінов Е. Ф. Індивідуальна реактивність тромбоцитів у пацієнтів після літотрипсії [Електронний ресурс] / Е. Ф. Барінов, А. М. Кравченко, Т. О. Твердохліб, А. О. Баликіна // Світ медицини та біології. - 2014. - № 2(44). - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2014_2_3
|
9. |
Савво В. М. Особливості взаємозв’язку неспецифічного чинника захисту та мікрофлори кишечнику в дітей з артропатіями [Електронний ресурс] / В. М. Савво, Т. О. Твердохліб // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 2. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2016_2_13
|
10. |
Твердохліб Т. С. Педагогічна підготовка студентів в київській духовній академії (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Т. С. Твердохліб // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 53. - С. 320-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_53_38
|
11. |
Твердохліб Т. С. Внесок викладачів Харківського єпархіального жіночого училища у розвиток початкової освіти на Слобожанщині (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Т. С. Твердохліб // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 54. - С. 300-309 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_54_34
|
12. |
Твердохліб Т. С. Діяльність початкової школи при харківському єпархіальному жіночому училищі [Електронний ресурс] / Т. С. Твердохліб // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 51. - С. 391-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_51_55
|
13. |
Твердохліб Т. С. Творча реалізація педагогічних ідей викладачів Київської духовної академії на сучасному етапі розвитку вітчизняної освіти [Електронний ресурс] / Т. С. Твердохліб // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 50. - С. 265-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_50_30
|
14. |
Твердохліб Т. С. Організація педагогічної практики в Харківському єпархіальному жіночому училищі (друга половина ХІХ – початок ХХ століть) [Електронний ресурс] / Т. С. Твердохліб // Народна освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2017_2_12
|
15. |
Твердохліб Т. С. Викладання гомілетики як педагогічно орієнтованої дисципліни в Київській духовній академії (1819–1869 рр.) [Електронний ресурс] / Т. С. Твердохліб // Освітологічний дискурс. - 2017. - № 3-4. - С. 71-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2017_3-4_8
|
16. |
Твердохліб Т. С. Висвітлення питання розвитку педагогічної освіти в духовних семінаріях у вітчизняній духовній періодиці (60-ті роки ХІХ століття) [Електронний ресурс] / Т. С. Твердохліб // Народна освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2017_3_17
|
17. |
Твердохліб Т. Питання розвитку педагогічної освіти в духовних академіях у спадщині викладачів навчальних закладів Православної Церкви (початок ХІХ – 60-ті роки ХІХ століття) [Електронний ресурс] / Т. Твердохліб // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 23. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_23_32
|
18. |
Твердохліб Т. С. Зміст підготовки студентів Київської духовної академії до морально-релігійного виховання пастви у першій половині ХІХ ст. [Електронний ресурс] / Т. С. Твердохліб // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 53. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_53_6
|
19. |
Твердохліб Т. Питання розвитку педагогічної освіти на сторінках вітчизняної духовної періодики (середина 80-х – перша половина 90-х рр. ХІХ ст.) [Електронний ресурс] / Т. Твердохліб // Педагогічний дискурс. - 2018. - Вип. 24. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2018_24_7
|
20. |
Твердохліб Т. Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.) [Електронний ресурс] / Т. Твердохліб // Освітологічний дискурс. - 2018. - № 1-2. - С. 26-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2018_1-2_4
|
| |